Jag var tärnan vid ditt släp, din livegna lakej

Jag har en vitlöksklyfta i örat för det hugger till varje gång jag sväljer. Hoppas verkligen inte att jag kommer bli sjuk nu för det har jag absolut inte tid med. Imorgon ska jag inviga min säng hos pappa i öregrund och på fredag ska jag gå övningskörningskurs + matcher i helgen. Så som sagt, har inte tid att bli sjuk. Jag bangar på knut imorgon, jag är ledsen FEST-tjejerna men jag lyfter mer än gärna på hatten för eran spårning som jag hoppas på. Jag tränar faktiskt hellre innebandy än spårar och blåser bort som förra året.


Om du var ett krig
Var jag väl terrorbalansen
Vi var musik
För eliten ute på kanten nu
Undrar jag var du är
Jag har visat var jag står

Ps, tina kan vi inte dra på en konseeeeeeeeeeeeeeert ge mig pengar och åldern inne vafan

Kommentarer
Postat av: tina

konstert is is.

du får bestämma!

27/2 billie the vision and the dancers 195 spänn, nalen, åldern inne har vi.

5/3 timo räisänen 265 spänn, nalen och åldern inne där med.



jag fortsätter med min efterforskning



2009-01-13 @ 15:39:10
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/
Postat av: tina

hello saferide 14/2

200 spänn, spegeln gävle

2009-01-13 @ 15:57:36
Postat av: elin lilleman

ja vill följa määä

2009-01-14 @ 16:44:51
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0