We both look pretty good

Frisören var magsjuk idag så nu sitter jag här med mitt barr som ser värre ute för varje dag. Elin eldh har äntligen hittat bilden på facebook och jag kan nästan se framför mig hur hon ligger på golvet och skrattar. idag har jag köpt två par nya skor och nu under kvällen har jag jocke elin robin angelica och victor gungat gungor och ätit vinbär. Och självklart lyssnat på hårdrock i jockes mobil. Jag äter ostbågar nu. Och jag saknar dina frågor. Fuck 50 mil, vad är det?

Kommentarer
Postat av: eldh

hahahaha, själva grejen är ju den att personen i fråga inte är så ful, ändå är det så.jävla.kul. konstiga värld.

2009-07-16 @ 08:52:18
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0