Harg har en del spännande buisness att bjuda på trots allt

Idag har klassen varit i harg och eldat ner 2 hus 2 ladugårdar och 1 förråd. Först fick jag jonte josef majsan och malin sitta inne i första rummet med rökdykarmaskerna på oss när de tände eld men sedan var vi tvugna att krypa ut eftersom det brann för mycket. Sen fick jag spruta lite vatten på elden med strålröret tjoho. Tillsist kom elden så nära och röken fyllde upp överallt så jag såg inte ett piss och då kan jag erkänna att jag vart ganska rädd men då fick vi ta oss ut så då var det inga problem igen. Vi höll på där mellan 10-14.30 så det blev en heldag om man säger så. Nu ikväll ska jag antagligen vila för jag är helt slut överallt. Fick en hel del coola bilder av ett av de brinnande husen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mariie

du måste skicka alla bilderna till mig! ta dig i kragen haha

2009-03-02 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0