Våffeldagen

Om 40 minuter slutar jag och då ska jag ta direktbussen mot öregrund. Önskar att jag var hemma just nu istället för att sitta här på jävla webdesign och inte fatta någonting. Varför kan jag inte få ta en bild från google istället för att använda jävla adobe illustrater som jag inte ens vet hur man använder. Tessan sitter bredvid mig och garvar åt sina bilder (ingen annan tycker att det är kul) och det är ju alltid trevligt att lyssna på. Ikväll ska jag se på popcirkus med håkan hellström och moneybrother och sen invänta greys anatomy. En riktig tvkväll helt enkelt. Och det är våffeldagen så mamma ska göra våfflor! Jag har faktiskt roffat åt mig en i skolan lite i smyg för att jag "pratade" med några nior. Just nu kan jag inte göra annat än att längta efter påsklovet när jag annelie och elin tar fläsket och drar mot idre i en heeeeeel vecka. Nu ska jag fortsätta svära över skit-illustrater.

Hoppas du fortfarande är lika kär i mig som jag är i dig, tänker på dig hela tiden


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jag längtar också som fan, kommer liksom bli askul!!!!

2009-03-25 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0