Håller upp huvudet mot solen

Idag fick jag VG på mitt nationella prov i matte. Det kom som en chock eftersom jag knappt förväntat mig ett godkänt. Jag vet att jag hela tiden underskattar mig själv och mina kunskaper. Borde kanske inse att jag kan så mycket mer än jag låter mig själv tro. Men när man börjar bli glad för betygen så börjar man också bli så himla besviken. Men 46 poäng då 35 var väl godkänt är fan inte fy skam. Man kan nästan säga att jag har varit duktig.

Imorgon ska jag gå på bio.

Kommentarer
Postat av: Skorpan

BRA gjort!!

2009-05-20 @ 17:31:57
Postat av: elisssss

yo! om du vill har jag fixat så du kan få skjuts så att du kommer till ekeby ikväll, för vi ska ju spela match i norrskedika så då kan du åka med mig och mamma därifrån! matchen slutar typ runt halv 5-kvart i 5 så isåfall kan du ju ta 16:25 bussen från öregrund så är du där typ då! :D CALL ME!!!

2009-05-21 @ 10:36:25
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0