RECONSIDER ME BABY COME OOOOOON

Trots mina försök att googla på moneybrother + tomatsoppa så lyckas jag inte hitta några försäljningsställen. Förhoppningsvis kommer mina böner bli besannade, drömmar slå in, you name it, så att vi får se pengabrorsan shejka ass på hultsfred i sommar. Gör han det så kan vi även hålla tummarna för att tomatsoppan säljs som snack innan/efter konserten. Idag har jag köpt ett par nya skor, en ny jacka och en ny tunika. Det var inte alls något jag hade planerat, därför gör det mig himla glad.

På lördag firar vi 1 år tillsammans. 365 dagar. Rekord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

moneyborther & max´s localy produced tomato soup är namnet på soppan! och kommer säljas innan konserter!



Testa sök på anderswedin+tomatsoppa! :)

2009-05-07 @ 10:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0