spotify tigger så jävla mycke stryk

Idag kom mina biljetter till festivalbussen hem i min brevlåda så nu är jag fit for fight, redo att köra, taggad till tusen. Nu måste jag bara inhandla något slags par gummistövlar i nån kitshig färg och sedan vänta in den 7 juli. Kunskapen om att jag tar med mig några av mina bästa polare och drar långt härifrån om snart en månad är det som får mig att fortsätta framåt. Just nu sitter jag och diggar rap das armas och väntar på att victor ska komma hem och jochmoe höra av sig så vi kan hitta på nåt ikväll, mycket bra att de två gossarna finns i öregrund sånna här kvällar.

<3 hoffmaestro - the storm

Kommentarer
Postat av: fantaaaan

insinuerar du att det kommer regna och behövas gummistövlar den veckan? solen kommer lysa klart

2009-05-27 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0