The youth of the nation

Idag sprang jag 8 km på 44,5 minuter. Det är mycket för världen men lite tid för mig men satan va jobbigt det var. Jag längtar till på lördag, jag längtar efter att få träffa min syster och göra stan med min familj. Jag längtar efter att sitta i bilen med dom i 4 timmar och bara vara som jag helst av allt vill. Så mycket men så lite på samma gång. Idag är det exakt 4 veckor till sommarlovet och typ 15 skoldagar. Det är inte många dagar. Trots det ska jag hinna göra så himla mycket. Det är prov som ska göras, uppsatser som ska skrivas, teckningar som ska ritas och presentationer som ska hållas. Men jag biter ihop, snart är det över.

HIT ME HARD RIGHT BETWEEN THE EYES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0