Torsdagsbabbel

Sitter här i Elins lägenhet och diggar tungt till tommy nilsson - öppna din dörr. Elin byter kläder för tionde gången och jag funderar på att ta mig nåt att äta. Idag ska jag sova hos Annelie. Känner att jag har krashlandat lite för många gånger den här veckan, åtminstone om man räknar med idag. Det regnar utanför. Jag har fortfarande regn i hela kroppen. Kanske har jag börjat vänja mig lite för det går inte upp och ner längre det bara är. Det bara är regn överallt och det är inga skurar och det blir aldrig uppehåll nej det finns där hela tiden och jag tänker och undrar att när ska det sluta regna? Det har bara gått 10 dagar men jag vill ha en stunds uppehåll, i tio minuter eller så. Annars kommer jag bli permanent fuktskadad och det vill vi väl inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0