VI SKA PÅ HULTSFREDSFESTIVALEN JAG SKA SKRIKA MIG HES OCH VARA FULL OCH GALEN

Det blev en himla lyckad kväll igår med sång till schlager-hits och spårade kommentarer från Fredde. När blev den mannen så rolig? Måste ha skett under senaste halvåret. Slocknade alldeles för sent i en trång säng och vaknade alldeles för tidigt igen av att det var varmt precis överallt. Fortsatte dagen med att Ax och Elle stack och drog in pengar på 90-kontot medans jag och de fem grabbarna grus städade upp och åt lite max-mat. Möttes av en konstig blick av nån troligtvis lesbisk 45 åring på stan också, minnen för livet. Tror jag behövde en kväll att bara få vara som man är. Utan krav på någonting.

Gårdagens:
Fredde går in i rummet där Kalle och Elin sover för att kolla så att dom verkligen bara sover.

Shejk: Dålig timing eller?
Frutrik: Nej perfekt. (Låtsas ta kort med en luftkamera)
(och det konstigaste av allt var ju att dom faktiskt bara sov, så varför skulle han vilja knäppa kort på det?)

Jag skrattade så mycket igår. Fortsätter ignorera det onda i bröstet.

Kommentarer
Postat av: sofie

JAG ÄLSKAR FREDDE hahahaha

2009-05-24 @ 23:16:36
Postat av: faaaantan

varför varför varför låtsades han ta kort med en luftkamera? faaaaaail

2009-05-25 @ 14:15:44
Postat av: lilleman

hahahahaha åh fredde <3

2009-05-26 @ 09:29:59
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0