15:48 visst känns det fint att va vid liv, en dag till

Kan tyvärr inte säga att jag njuter till 100% av den ganska långa stunden som jag nu är tvungen att spendera på cultan i onödan eftersom elin inte slutar sin praktik förrän 17.00 i märsta och kommer hem vid 18.00 med sin nyckel. Visst jag kan göra min psykologi/etik läxa nu men det kommer jag ju troligtvis inte att göra. Får ringa morsan sen så hon kan ge mig lite cashflow. Kommer dö av hunger. Men känslan i magen är trotsallt mycket fin. Dina armar runt mig var fantastiska igår.

Nu rullar det upplysta tåget förbi utanför mitt fönster och jag bara älskar att leva.
Men jag älskar inte Nicklas Johansson just nu.
Why god, why is he on p3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0