19:45 A song for your heart

jag leker med tanken ikväll
vill somna vid träden där du vilar nu
men jag törs inte gå dit
det gjorde ont att se dig försvinna ner
men det lindrades när jag såg din själ åka upp igen

fast nu gör det ont ont igen
när jag kommer på
att du inte finns kvar hos mig

allt som finns kvar är mina minnen
jag svär att jag alltid ska ha dom kvar


du var så mycket mer än "bara" en hund för mig
har man inte känt likadant kan man inte förstå

nu när mörkret alltid sluter sig runt mig var du någon slags räddning
för med mitt ansikte gömt i din svarta varma päls var jag säker
jag var trygg
jag var jag
och jag var älskad

jag svär till gud att du är det vackraste jag vet
himlen har aldrig förut skådat nån som du

Kommentarer
Postat av: Josefin

Han är med Sigge nu. Och med sin bästaste vän Bamse.

2009-09-13 @ 20:20:10
Postat av: a

<3

2009-09-13 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0