10:40

Igår tog jag mig min första körlektion (det gick jättedåligt, 40 motorstopp) och sen gick jag till frisören och tadaaa nu är jag blond igen! Underbart sörrni. Efter det blev det lite vårshopping där det inhandlades ett par jeans, en blommig klänning och ett par fräna solbrillor. Nu kan våren komma för jag är redo. När jag kom hem vid tolv på natten beslutade jag mig för att skriva lite på mitt nationella prov. Jag är verkligen en no-lifer. Och om en vecka blir jag 18 feta barre! Det verkar som att det är fler än jag som längtar - och jag förstår ju att ni vill ha med mig på krogen. Haha. Elleeeer.


Idag blir det nationellt provskrivning, konditionsträning och sen jobb på kvällen!
nI äR bÄsT *hIhiI**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0