15:50 vad ska det bli av mig?

Popaganda kom. Popaganda gick. Robyn var helt fruktansvärt otroligt fantastisk makalös. Är fortfarande i lite robyn-extas. Fredagen spenderades på färgfabriken med för lite dans, men trots det en grym tid med mina två donnor. Lördagen gick i trötthetens tecken och vi bytte ut stockholms nattliv mot en kväll på orange pga trötta fötter. Nu ska jag städa lägenheten så sambon blir glad. Och göra allt utom det jag borde (dvs mina läxor). Och fundera på vilken dag jag ska åka hem för MY GOD hur mycket kan man längta efter sina päron efter bara en vecka egentligen?

På söndag åker vi till Kreta, Niclas. Jag vill se det lite som en firning av våra 2 år tillsammans. Det finns ingen människa i hela världen som jag avgudar som dig. Jag gör vad som helst för att du ska vara lycklig.

Måste pussa på Albin nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0