15:06

Hej dagboken. Bloggen. Livet.
Har kommit hem igen från Norrköping och Kolmården och det blev en otroligt fin och bra helg. Trots att själva Kolmården som jag faktiskt längtat sjukt mycket till blev förstört av min starka längtan efter att få släppa ut alla djuren så hade jag det så himla fint där. Synd jag blev lite illamående av att se afrikanska djur i Sveriges natur. Så ja Josefin, det är inget bra ställe. Men sälarna. Dom älskade jag. För det kändes lite mer naturligt. Men diplom till Nicke och mina föräldrar som bidragit till en skitbra helg. Och idag har jag jobbat mina första timmar i kassan på ica. Nu har jag suttit i ca 1 timme och försökt räkna ut min lön men det går inte. Rik kommer jag vara i alla fall. Så nu står både uppkörning, emmabodafestivalen, utlandsresa och popaganda på schema för sommaren. Jag tror att det blir en fin sommar trots att vädret verkar svika oss.
Framför mig har jag dock en tung arbetsvecka. Bläeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0