23:11 Ett armband som jag aldrig tänker ta av.

Har haft en sån där fantastisk enkel kväll framför en film med gamla vänner. Men mitt uppe i all enkelhet så blev den på något sätt lite magisk för mig. Jag har nog inte riktigt på allvar insett hur mycket jag saknat er allihopa. Men nu när jag vet kommer det väl bli ännu jobbigare att vi nästan aldrig ses. Tänker ändå välja att se positivt på att jag i alla fall fick träffa er för en stund. (Eftersom positivitet är det som gäller 2011 - hejdå cyniska bittra julius).

Nu är Filip och Fredriks årskrönika förbi och året kan sätta fart på allvar.
Bort med all skit och in med lite solrosor.


Jag och mitt goa gäng valborg 2009.


Ps, tänker inte starta en sån där träningsblogg, men jag ska träna som en idiot tills jag känner mig snygg igen. Så jag vill varna för en del träningsupptaderingar. Vidrigt, jag vet. But still.

Kommentarer
Postat av: nea

Du om nån är väl redan snygg! Kramar!

2011-01-06 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0