think outside the box

Idag var jag med casper till veterinären för att kolla på hans tumör. Dom tog cellprover ur den och nu går vi bara och väntar på att få höra om den är elakartad eller godartad. Jag önskar att det fanns högre makter som kunde styra över det här för det känns så himla overkligt. Well efter det blev det några timmar på gränby och jag måste bara fråga. Varför har barista köpt in stolar som man bara kan få plats på om man är anorektiker? Sånt där kan ju bara förstöra min dag poff pang. Imorgon ska jag och elin byta julklappar!

jag måste bara tillägga att fyfaaaan va jag ångrar att jag la upp den där jävla bilden med "skriv ditt förnamn och efternamn blabliblabla" för jag har fått kämpa i flera timmar med att få upp bilder på alla människor. och eftersom jag så lätt får dåligt samvete så kunde jag ju inte skita i folk heller. jag måste vara dum i huvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0