Nattligt bloggande

Imorgon ska jag jobba och sen sola med elin & snickarn
Sen blev jag bjuden på fest men jag tror jag blir tvungen att avstå
Jag är faktiskt hellre med dig.

Snart är det söndagen den 15 juni.
17.00 lyfter vi ellan, och fan va underbart det ska bli
Du och jag 24 timmar om dygnet i sju dagar
Sol, bad och bruna fötter

Sen direkt efter det drar vi till borlänge
Och även det ska bli så fruktansvärt kul
Men frågan är, hur ska jag stå ut när du
Inte följer med mig?

Det här kommer bli den bästa sommaren

Kommentarer
Postat av: grisen

du, jag, sol, bad, bruna fötter och snygga greker till ellan som är on the market! satan vad jag längtar.

2008-06-06 @ 23:45:40
Postat av: Michaela

haha, ja, jag försår ingenting. vi åkte förbi nån bil som kallades skyliner igår. karman: ååh jag körde om den, nu måste jag ringa lengstrand!!!!!!.

2008-06-08 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0