Elin: "Hahaha"

Två nätter fyllda av total närhet. Nu väntar en natt när du inte är här. Vill helt enkelt inte gå och lägga mig. Och fan, visst är jag rädd. Men kommer jag någonsin sluta vara det igen? Det känns som att även om jag ville så skulle jag inte kunna motstå det. När du ser på mig sådär. Eller kryper så nära som det bara går. Vad förväntas jag egentligen göra då? Stå emot? Pff.  Jag behöver knappt tänka, för med dig existerar ingen annan. På något sätt vet jag att du alltid kommer fånga mig, och det gör att jag vill prova på att falla redan nu. Snurrig, är va du gör mig. Snurrig och varm.

Helgen har varit hur bra som helst. Godnatt


Kommentarer
Postat av: michaela

du äger

2008-05-26 @ 07:33:57
Postat av: Elin

passande rubrik hahaha

2008-05-26 @ 18:04:26
Postat av: jullan

som michaela säger, du äger!

2008-05-26 @ 20:42:21
URL: http://jyylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0