Be careful where you stand

Det har varit tre händelserika dagar. Tre dagar fyllda med intryck, glädje och sorg.

Fredag var det minnesstund. Minnesstund för Jonas Israelsson stod det på lappen som man fick. Det var svårt att förstå när man läste på pappret. Jag läste det igen och igen men det är fel för det kan inte vara rätt. Man får kanske inte känna så som man gör när man är jag, men jag kan inte hjälpa att det alltid känns som att någonting fattas. Du fattas mig, hela jävla tiden.

I lördags spelade vi 3-3 mot årsta, vi var bra. Vi kunde likabra ha vunnit och det var nära. På kvällen var jag med Niclas. Underbara Niclas. Vi somnade intill varann och vaknade på samma sätt i morse. Jag åkte till Uppsala och träffade två av mina systrar. Den ena har förlovat sig. Jag är väldigt glad över det. Hennes kille är väldigt bra.

Jag har pluggat. Kollat på tv. Lyssnat på coldplay. Men jag kan inte hjälpa att det gör ont i bröstet. Som eld.

Jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0