För en gångs skull så är jag inte vilsen i en vinternatt

Jag hade kul igår! Ikea med familjen och Elin och köp av ny säng. Sen häng på elgiganten i en timme där vi provade "vänner" stolarna. Efter det åkte Elin och jag till Alunda där det var ös hos Karman the man. När alla dragit så var det tjejerna kvar och då hade -i alla fall jag- sjukt kul. En shot för mycket blev det dock och min jacka är lerigare än det nånsin varit men det var det värt.

Nu sitter Nicke i soffan och kollar på en film. Jag ska gå dit strax. Hoppas han vill vara min för alltid.

Ps, tack Mickan för bloggen, du är äg.


Kommentarer
Postat av: m

du med, tack för igår - det behövdes

2008-11-02 @ 00:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0