Nåt säger mig att du blir borta en lång lång tid

Har just suttit och kollat igenom alla bilder som finns på din facebook. När jag vill prata med dig så tittar jag upp till himlen och jag undrar om du brukar höra mig dom kvällarna som jag viskar godnatt. Jag har inte gråtit för dig på så länge men idag känns det som ett slag i magen och allt börjar om igen. Det är så jävla orättvist. Det är så jävla orättvist att du är borta. det känns som vi hade så  mycket kvar att skratta åt och jag bara saknar dig,


"All tid som har förflutit
Ja dagar blev till år min vän
Vad händer sen?
Vi ser och vi förändras
Inget blir ju som förut
Allt har ett slut
Men om du kom tillbaks
Och visade mig
Gav mig svar

Kan ej minnas din röst
Dina ord du sa, dina andetag
Blickar ut i intet
Har glömt bort hur du log mot mig när du såg på mig"

Dagens hjälte: Den okända killen som betalade som betalade min bussbiljett i morse.
Dagens minus: Jonas. det är alltid jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0