Brainstorming

Förut var jag ofta ledsen men sen jag träffade dig så försvann det. Jag kom in i en vana där jag alltid var glad. Så nu när jag känner mig nere så vet jag inte hur jag ska hantera det längre. Under åren när jag var ledsen jämt så visste jag åtminstone hur jag skulle beté mig eftersom jag var så van. Men numera kommer det som en chock som slår mig ur balans. Jag vill inte säga att det var lättare att vara ledsen oftare, men ibland känns det nästan så. För det förstörde inte hela min tillvaro. Men det gör det nu. Och jag hade så mycket lättare att skriva förut. Nu blir det bara vad jag gjort idag och vem vill läsa det? Vart tog min poetiska sida vägen? Den är åtminstone inte kvar här.

Tack för glädjen, Tack för allt
Det är värt lite sämre inlägg, för jag har solen i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0