Göteborgare is the shit

Lite uppdate från idrefjäll:

Vi står överst i en svartbacke och annelie har som vanligt redan svischat ner. Jag bestämmer mig för att behålla mitt liv och börjar åka därifrån mot en röd backe och lämnar elin där. Elin står i nån slags försvars-plog-ställning och ser antagligen ganska rädd ut. Då hör jag en galen göteborgare skrika från sitt-liften som åkte förbi ovanför mig:

"DU KAN JU INTE LÄMNA HENNE! HON ÄR JU LIVRÄDD! HALLÅÅÅÅÅÅ"

För övrigt har vi träffat 6 goa grabbar från haninge/huddinge whatever och jag är livrädd i minsta lilla blåa backe.

Miss you all!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha fan vad roligt

2009-04-07 @ 14:58:22
URL: http://karinblomqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0