20:03

Det är någonting speciellt med att sitta vid åtta på en söndagkväll och reflektera över hur helgen har varit. Min helg har varit både farfylld och lugn. En chillkväll och en annan kväll fylld med lady gaga, vitt vin och en hemledning av två extremt packade pensionärer. Slocknade vid 3 i Freddes soffa och vaknar vid 9 medans elin ligger på golvet i en sackosäck. Underbar syn. En ännu mer underbar syn var att se henne vakna och tänka "var i helvete är jag? och varför är jag själv?" Haha. Idag har vi ätit pizza, jag elin och våra två vapendragare shejk och frutrik. Du har inte varit i min helg. Det är en konstig känsla.

Men fin helg.

Imorgon ska träffa min förhoppningsvis nya barnvaktsfamilj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0