21:18 vem kan slå filip och fredrik?!1111 oneoneoneone

Gårdagen spenderades hos Mr Worm-hansen med Victor ped och Ellehoe. Victor ped storspelade i rappakalja och sipprade på en god tingsryd 2.8 medans jag knäckte i alfapet. Sen slocknade vi i bäddsoffan och vaknade med halvt ryggskott men det fick det väl vara värt. Idag har jag och min kära mamma/roger besökt ikea för första gången sen ombyggnaden. Vi shoppade kuddar, en blomma och mängder av olika ljus som jag ska pryda fönstret med. Kvällen spenderar jag på ingvarsgatan med Elle och dricker te och kollar på mobiler. Tror bestämt jag ska försöka införskaffa mig en samsung s5320 om min far godkänner det.

Saknar nicke

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0