23:04 Snart är det EMMABODA!

Pluggar, pluggar (pluggar alldeles för lite!) och tar en liten paus från livet och bor bara på ICA. Alla mina vänner bor ju ändå på caféer, glassbarer och konsum så varför skulle jag göra någonting annat. Det är så himla tråkigt att vi alla jobbar hela tiden. Jag har hela sommaren planerad och det gör mig skitledsen, det känns som vi inte kommer ha en enda dag tillsammans när vi alla bara kan dra ut på sjön och göra ingenting. Men det blir väl så när man är vuxen. Och jag vet att jag kommer vara nöjd med alla stålar när jag flyttar i augusti och slipper äta nudlar. Men just nu, känns det lite ruttet.

På söndag åker mina föräldrar två veckor till Kreta (Chocking, I know!), och Nicke försvinner åt ett annat håll. Så kom hit och bo med mig. Rök cigg på min altan om ni vill, jag bygger en askkopp. Jag gör vad ni vill. Annelie, Elin, Tina, Whoever wants it. Kom hit. Jag tycker verkligen inte om att vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0