22:15

Jag vill så himla gärna glittra igen.

23:33

Varför finns det så mycket mörker i den här världen?
Tänker på dig min vän, önskar jag kunde ta bort det svarta hos dig.


21:32

Får väl faktiskt ta och erkänna att jag är stolt över mig själv
som klarade bogsering, ta upp docka och simtestet idag
Jag som inte kan simma

Men som förväntat var äventyrsbadet roligast <3

22:22 önska!

Idag har jag vandrat runt på stan i min alldeles för varma mössa
och blivit sådär rosig om kinderna som man blir när det är
varmt och kallt både inne och ute och jag har läst en så fin
så himla fin bok som jag drömde mig bort i för en stund
men sen vaknade jag igen.

14:03 madness



hjärtat brinner springer stannar när du märker
att jag förföljer dig mycket vatten ska rinna
under många broar innan jag glömmer dig

13:56

Idag skulle jag ha åkt till berlin.
Men jag åker hem istället.
Biljetten ligger hemma på byrån.
Betald och klar.

Men nä, jag åker i vår istället.

21:44

Depp dag i min hjärna
Men nu är Elin här
Det gör mig glad i magen

Jag hoppas det blir tjejkväll på fredag. Hoppas.

Men inte en helg till utan dig.

15:46

Sitter just nu och lyssnar på när 6 grabbar från trean sjunger på en fin låt om tandborstar här i datasalen. Förgyllde verkligen stunden här inne får jag säga. Nu är michaela påväg hem för att spela tibia så jag får ta mitt pick och pack och spendera två timmar mattepluggandes på stadsbiblioteket. Fierce.


10:09

Jag är nervös men jag har ont i magen av andra anledningar.
Vill spy när det känns som du inte tycker om mig som förut.
I'm sure you still do.

20:03

Det är någonting speciellt med att sitta vid åtta på en söndagkväll och reflektera över hur helgen har varit. Min helg har varit både farfylld och lugn. En chillkväll och en annan kväll fylld med lady gaga, vitt vin och en hemledning av två extremt packade pensionärer. Slocknade vid 3 i Freddes soffa och vaknar vid 9 medans elin ligger på golvet i en sackosäck. Underbar syn. En ännu mer underbar syn var att se henne vakna och tänka "var i helvete är jag? och varför är jag själv?" Haha. Idag har vi ätit pizza, jag elin och våra två vapendragare shejk och frutrik. Du har inte varit i min helg. Det är en konstig känsla.

Men fin helg.

Imorgon ska träffa min förhoppningsvis nya barnvaktsfamilj.

16:31

Vi hade thaiboxning idag på idrotten och
vilken befrielse det var att få sparka och slå
precis hur hårt man ville

Jag tror bestämt att jag måste få göra det igen.


10:32

Ögonen svider och huvudet dunkar

När blev det så svårt att göra lite kärlek?

Nu blir det p3 på den 1 å 45 timmars lång bussresan till skolan igen.
Min skola är fin.


22:24

vad hände med den där starka lilla tjejen som fanns inuti mig
när blev hon så nedtrampad till marken att hon inte
orkade resa sig igen
när försvann hon ur mig

när blev jag en liten ihopknögglad pappersbit i papperskorgen
för oviktig för att plocka upp igen
för att läsa en extra gång


jag ska finnas där
med för höga krav
så värdelös
så lite värd

vart tog det fina i mig vägen
varför är jag mycket sämre än förut?

21:53

min bröstkorg dunkar
svider

trasig

11:18

Kalla mig


Jag gör ett grupparbete med michaela joline och adam just nu.
Michaela joline och adam är sjuka.
Jag gör ett grupparbete med mig själv.
Kul.

Ikväll ska annelie firas.

Dansa med vapen


15:48 visst känns det fint att va vid liv, en dag till

Kan tyvärr inte säga att jag njuter till 100% av den ganska långa stunden som jag nu är tvungen att spendera på cultan i onödan eftersom elin inte slutar sin praktik förrän 17.00 i märsta och kommer hem vid 18.00 med sin nyckel. Visst jag kan göra min psykologi/etik läxa nu men det kommer jag ju troligtvis inte att göra. Får ringa morsan sen så hon kan ge mig lite cashflow. Kommer dö av hunger. Men känslan i magen är trotsallt mycket fin. Dina armar runt mig var fantastiska igår.

Nu rullar det upplysta tåget förbi utanför mitt fönster och jag bara älskar att leva.
Men jag älskar inte Nicklas Johansson just nu.
Why god, why is he on p3.

21:14

Jag kommer alltid att stå vid din sida. I medvind och i motvind. Det har jag lovat dig.
Vad som än händer ska jag stå där. Åh vad jag hoppas att du känner lika starkt för mig.
Jag kan gå vidare utan dig. Men jag vill inte. Jag vill leva med bredvid mig. Lika stolt
som alltid förut.


14:44

Nu har jag satt näven i bordet. Jag kräver förändring. Annars är jag inte din längre. Jag hoppas du förändrar dig. Jag vill ju så hemskt gärna fortsätta vara din flickvän.

11:51

Jag önskar att jag kunde skriva att allt är som det ska
Jag önskar att det inte var upp till mig om vi skulle ses
Jag önskar att jag inte är tvungen att boka tid för att träffa dig
Jag önskar att jag inte var tvungen att vänta en hel månad för att du skulle ha tid att åka till stockholm
Jag önskar att du tog dig mer tid
Jag önskar att jag inte var tvungen att ställa dom kraven
Jag önskar att jag inte var tvungen att ta mig hem från Månkarbo för att sova hos dig för att annars skulle vi inte ses på hela helgen
Jag önskar

att jag inte kände mig så värdelös när du alltid har annat att göra

15:44

busar med xena the warriorprincess (mimmis kattunge) och njuter av min nya lovely mobil

sug av mig jävla lördag
blir sittande här ju!
nu blir det en säsong vänner


09:52

Jag drömde lite mardrömmar inatt men morgonen fick en drömstart.
Snart ska jag och "michaela - var är din mamma?" troligtvis inhandlal lite nudlar.
För lets face it, vem orkar kattematen flera dagar i rad?
Sen blir det kick ass fotboll på idrotten (kul!)
Och sen bär det av till Lajsa med alla flickorna och Simon.
Avslutar nog kvällen i Alunda hos Lengstrand.
Fan va mycket man hinner med att göra idag.

Åh imorgon ska min prins sture visas upp i rasparaden. Han som är så ful-söt.
Nu skriver vi vidare om eating disorder

HEY HO, LETS GO


22:32 kent - röd

Om du är trött, har mycket att göra, spyr ut det över mig
Försöker stötta, finnas till
Jag spyr av att du ändå spyr ut din trötthet över mig

Jag förtjänar inte dig tänker jag. Försöker alltid att förändra dig.
Ertappar mig själv med att tänka de förbjudna tankarna igen och igen.
I dom förbjudna tankarna lämnar du mig. Jag tror alltid att du ska göra det snart.
Nu när jag inte är glad sprallig perfekt och alltid finns till

Idag har vi älskat varandra i 15 månader.
Jag vill så gärna räcka till.
Säga någonting intressant.
Så vi har någonting att fortsätta prata om.

Vill fortsätta andas vid dig vill att du ska andas vid mig med
Jag vet att du vill. Du säger att du vill.

Idag har vi älskat varandra i 15 månader. Du har förändrat hela mitt liv till det bättre.
Jag är så otroligt tacksam för det. Även om det gör jätteont ibland.

"Som det strålar från mitt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut"


22:14 christmas every day



Beställd och klar min pappa är världens bästa pappa.

19:51

Sprang just 4,5 km runt alunda (jobbigt!) och kom hem och avrundade med 100 benböj för 3 dagen i rad. Mina lår lider. Men tänk så sjukt snygga dom kommer bli. Hugs

18:08

alltså MICHAELA och ELIN jag tycker ni är så himla BRA
det är fan illa när jag börjar skriva det här så smörigt

18:01

I'm enjoying this day


20:03

Jag är lite snurrig i huvudet för doftljusen luktar så starkt. Men fönstret blev så fint. Jag älskar numera det där fönstret.

Tavlan gick sönder nyss. Glaset gick i en miljon bitar. Min bästa vackraste tavla. Tavlan där du och jag älskar varann. Jag älskar dig ändå. Och jag saknar dig så himla mycket. Det är snart två månader sen du lämnade mig. Fortfarande känns du så nära varje dag. Det känns fortfarande som att du när som helst kommer komma in genom dörren och gosa in dig i mitt knä som du alltid gjorde förut. Du fattas mig. Någonting fattas hela tiden när du inte längre är här. Du har lämnat sorgen i mitt hjärta.


2002 - 2009 <3

21:18 vem kan slå filip och fredrik?!1111 oneoneoneone

Gårdagen spenderades hos Mr Worm-hansen med Victor ped och Ellehoe. Victor ped storspelade i rappakalja och sipprade på en god tingsryd 2.8 medans jag knäckte i alfapet. Sen slocknade vi i bäddsoffan och vaknade med halvt ryggskott men det fick det väl vara värt. Idag har jag och min kära mamma/roger besökt ikea för första gången sen ombyggnaden. Vi shoppade kuddar, en blomma och mängder av olika ljus som jag ska pryda fönstret med. Kvällen spenderar jag på ingvarsgatan med Elle och dricker te och kollar på mobiler. Tror bestämt jag ska försöka införskaffa mig en samsung s5320 om min far godkänner det.

Saknar nicke

Puss

16:31 en lördagseftermiddag

Saker som för mig är underskattade:

TUPLA-choklad från ålandsbåten
Små sammanstrålningar med folk man inte träffat på länge
Vacker musik
När man är jättetrött på kvällen och fnittrar helt ensam framför datorn (det kanske bara är jag som gör så)
Rena lakan
Sture
Tiger-simon
Ipods


Älskar Freddes leende

22:20

Åh tjuvlyssnat.se har hittat tillbaka till mig igen.

Strömvallen, Gävle

Det är fotbollsmatch mellan två P16 lag.
En spelare (skriker): Men va fan domar'n ser du inte den? Den var ju solklar!
Domarn (skriker tillbaka): Jag har inte ögon i nacken! Jag är ingen… eh… fisk.


21:07

Fyfan jag passar på att beskriva min totala lycka ikväll
Imorgon kinamat med michaela
På lördag nån slags filmkväll med mitt ÄLSKADE gäng
I december hotell-helg med niclas åh jag längtar så
Elin och jag på rätt väg
Allt är bara så bra så bra så bra
Jag är så lycklig

SUGER I MIG
AAHHhhhhh lyckan

20:27

Galen dag med mycket känslor som vanligt men du får aldrig
lämna mig. Du skrämmer mig när du säger sånna saker och jag
vet att jag måste vara bättre för dig. Jag vet att jag måste sluta
bete mig som om jag vore 10 år gammal och bara tänker på mig själv.
Jag ÄLSKAR dig. Jag älskar dig så jag tror jag ska spricka ibland när
jag tittar på dig och du inte märker det. Jag längtar till i december
när vi åker bort för en helg bara du och jag.  

Ingen resa till berlin blev det heller. Inte nu i alla fall. Men i april, då jävlar.

21:02

Jag kämpar på med allt men det blir inte samma sak. Nej jag vet fortfarande inte vad jag vill men jag sträckte ut en hand idag och du tog inte tag så jag drog tillbaka den lika fort för jag är lika rädd som du för att bli sårad igen. Nu är håret rött igen som jag sa men hjärtat brinner inte rött det blöder rött och du hör inte av dig. Jag hör inte av mig mer. Ska vi verkligen åka bort tillsammans? Den här gången är såret mycket djupare än alla gånger förr. Någonting förändrades den här sommaren.

19:32

Det känns som att det var tusen år sen jag pratade med dig sist.


21:20 when you cry a piece of my heart dies

Det känns som att den här såkallade pausen som vi tagit kommer vara mycket mer förödande för mig. Det är jag som har sagt att jag inte orkar mer alltså är det jag som får ta ett steg tillbaka. Men det känns som att det inte kommer komma någonting bra utav det hela överhuvudtaget. Poängen för mig var att Du skulle inse att du gick för långt den här gången och att Du kanske måste välja var du står istället för att köra med "jag älskar dig" stilen
för den biter inte på mig längre. Nu blir det istället så att du fortsätter köra ditt race med alla våra vänner och jag går hemma och funderar. Det är jag som går och funderar över om vi verkligen är bästa vänner fortfarande eller om vi båda bara säger att vi är det av gammal vana. Det känns så sorgligt inuti mig när jag tänker på hur vilsen jag blir när du inte är som du brukade vara. Det känns sorgligt när jag kommer på hur beroende jag är av dig och andra människor. Inte alls självständig och stark som jag brukar låtsas. Är det dags för mig att bli beroende av andra människor? Jag vill stå vid din sida, stå upp för dig. Men jag tror inte jag är stor nog.

13:53

Det känns väldigt sorgligt inuti mig när jag tänker på att
en av mina allra bästa vänner är påväg åt ett annat håll
än vad jag är.

Söndag betyder matematik-plugg, jogging och ett långt bad.

RSS 2.0