21:01

Igår blev det 4,5 km löpning och idag 4. På torsdag blir det väl en till runda. Nu när jag tydligen ska springa stadsloppet blir det väl till att ligga i så man inte gör bort sig helt. Öhhh. Kommer jag såklart göra ändå.

10:10

Å morgonpasset lyckades ju fet-dissa mig med en uppskjutning till torsdagmorgon! Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven.

15:07

Idag har jag för första gången fått mvg på ett matte B prov och nu är jag lycklig. Tänk va lite det krävs ibland.

Gud va vi saknar dig.


10:19

Ikväll ska jag dricka vin hemma hos Emilia med alla fina människor. Och nu ska jag springa så det bara sjunger om det. Jag borde verkligen sluta med den här bloggen. Men nä.


14:40 Vackra saker







11:27 why don't you come on over?


10:52 Burn in hell snö djävul

Grupparbetar enskilt och funderar över livet efter studenten. Alla runt omkring mig tar sina körkort och jag hoppas verkligen att jag klarar av det målet som jag satt upp för mig själv. Tycker personligen att körningen går ganska bra förutom lite små misstag som såklart blir då och då men i övrigt går det fint.

Men varför slutar det aldrig att snöa?!

21:26

Idag har jag sovit i 4 timmar mitt på dagen, ingen vet varför. Och nu hänger jag med Nicke igen. Om 4 veckor blir jag 18 och då blir det äntligen lite mer häng med alla tjejerna igen. Osammanhängande som fan.

Signar ut nu

09:14

Min erfarenhet som typ 4a årig bloggare har lärt mig att man ska inte blogga i det här tillståndet. Trots det. Kan.jag.inte.låta.bli.

I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island. I am an island.

22:08 - gör nånting vackert av allt som går sönder här

Får bokstavligt talat ont i magen när jag tänker på vissa saker. Jag vet inte varför. Jag litar på dig, vill åtminstone göra det, och trots det så får jag så himla ont i magen. 2010 har hittills varit ett ruttet år. Jag tycker personligen att jag förtjänar en vändning snart

14:25

Tänker inte skriva att jag längtar efter nicke.

(fast jag gör det.)


14:24 - Hemskt gullig grabb


14:05 Keep on walking

Jag vill åka hem. Nu är det ca 330 dagar till min namnsdag. Sweet. Undrar vad mamma har gjort för middag. Skrev en dikt idag på svenskan. Kul. Hejdå.


14:48 - attention whore

Förut brydde jag mig inte ett skit, men nu tycker jag bara det känns som att du är helt slut i huvudet.

21:35

Jag såg dig idag. Eller er. När ni väntade på bussen. Och jag undrar vad du tänker på.

15:30

Håret blev plötsligt oranget, och nu är det mörkt igen. Faaaaan.
Ikväll smörgåstårta och elin eldh och jag bara hoppas på att allt inte "spårar" så alla töntar drar till bowlan och lämnar mig - still seventeen - kvar där. Då går jag hem.

22:35 - Gick på livets väg idag och såg dig på en tvärgata, men jag fortsatte att vandra

Hela hjärnan går i slowmotion och jag somnade istället för att plugga. Som vanligt. Orkar. Inte. Plugga.
Men sommarjobbet är fixat från och med idag och det känns så fantastiskt skönt. Ica på gräsö it is och det fungerar bra för jag klär så himla bra i röd. Hihi.

Saker och ting går åt skogen ibland, men då är det bara att gå åt andra hållet.

13:24

Bilderna är framkallade och satan vad fula. Och fina.

13:19

Har ont i hjärtat.

18:00 hurricane!

Just hemkommen från en spårad fantastiskt underbar berlin resa som jag aldrig kommer att glömma.

"Alltså Julia, har du ens varit i spanien?"
"Jag tänker gå och lägga mig nu och sova tills jag vaknar, sen tänker jag väcka er andra, och det finns ingenting ni kan göra åt saken"
"Jag äter bajs"
"Vad är det där???? Det är ju ingen människa?"
Internt är det allra bästa.


På onsdag blir det SMK!


09:38

Om 10 timmar är jag i berlin och nu börjar jag få lite resfeber. Vi kommer ha så himla kul.

RSS 2.0