16:14 GOTT NYTT ÅR.



Hejdå 2010, det ska bli gött med en 11.

22:59

Imorgon är det nyårsafton. Jag har inte mycket att fira just nu. Men livet blir trots allt en fest när man umgås med "mina pullor" som gimoborna skulle sagt.


22:41

Nicke nicke nicke nicke nicke nicke nicke nicke - älskar dig mer än vad du vet och vad jag nånsin kan få dig att förstå. Men jag är glad att du finns till.


10:38 Alla blommor i himlen, dom gör jag till dig



Det är konstigt att man efter över ett år fortfarande kan känna en så stark saknad som sköljer över en ibland
när man allra minst anar det.


10:35

Som om jag någonstans på vägen, tappade bort mig själv.


18:27

Håller huvudet högt.
Går på diod.
Tar med mig Tina.
Har en ny prickig klänning. med en rosett som är lite för tight men som inte syns om man inte vet.
Älskar att leva.
(Är ledig imorgon och kan vara precis hur bakis jag vill!)


19:54

Om man känner sig snygg så har man det roligare. Och idag är jag drop dead.


RSS 2.0