Do watcha' want but don't do it here

Nu har alla hållt sina tal och det blev två riktiga snyft-lektioner. Möjligtvis att det var tre grabbar i gruppen som lyckades hålla ögonen torra. Just nu sitter jag och filar på min powerpoint presentation som ska vara klar nån gång nästa vecka och det är verkligen hur tråkigt som helst. Funderar på att göra som Erik och spela lite Pinball istället. Det är ju trots allt i 3D format. Efter skolan ska jag skynda mig och ta bussen till öregrund och gå till naprapaten. Jag är jättenervös för det finns inget värre än att okända medelålders doktorer (män) klämmer på en. Trots att det är deras jobb så tycker jag att det är jätteobehagligt och får alltid för mig att de bara jobbar med just det för att få klämma på människor. (Är det dom som är sjuka eller är det jag? Jag tror att det är jag.) Ikväll ska jag träna innebandy och imorgon går vi bara i skolan till halv tolv. Sen ska jag och Oscar (och antagligen några till!) äta pizza och jag längtar hur mycket som helst för det är så jävla gott.  Besides this så lackar jag fett på en viss michaela nordness som fått för sig att hon ska vara hemma och "plugga" istället för att vara min homedog i skolan och det medför en viss mobboffer feeling för mig.


Peace out y'all

Kommentarer
Postat av: michaela

chulle var glad om jag kommer imorgon

2008-12-04 @ 15:21:06
Postat av: jules

sluta. kalla. mig. för. chulle.

2008-12-04 @ 17:38:45
URL: http://sundance.webblogg.se/
Postat av: Karin

ey 'chulle'! vi är ju så snälla mot dig, känn dig inte mobbad för bövelen :)

2008-12-04 @ 18:51:26
URL: http://karinblomqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0