HOW CAN I KEEP FROM SINGING?

nu är jag helt klar med alla mina julklappar. idag har det pysslats och städats och skrivits på papper och på kort. naglarna är röda i julens färg och min nya fantastiskt fina kjol ska invigas imorgon på systermiddagen och jag ska få min julklapp av nicke. jag längtar. julstämningen kanske inte riktigt är här ännu men snön har börjat falla och för varje flinga som faller så fylls jag mer och mer. på julen ska man ta hand om varandra precis som man alltid ska göra men jag vill bara säga att jag tänker på dig och du är aldrig ensam. vare sig du är i havet eller i himlen. du är aldrig ensam.


godnatt jonas, vi lever på minnet av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0