in loving freakin' memory

Imorgon är det tisdag det betyder att det är dagen före nyårsafton. Jag ska för femte gången den här veckan ta bussen in till stan för att handla. Jag har förälskat mig i ett par skor som jag från första början tyckte var för dyra men nu när jag har tänkt på dem konstant sen i fredags så har jag beslutat mig för att jag bara måste ha dem. Men med min vanliga otur så är dem antagligen slut imorgon men jag hoppas för allt jag har att dom finns kvar. Onödig information.se

Så nyårsafton aka the-night-when-everyone-looks-faboulos stundar. Det blir middag hos lengstrand och sedan vidare mot baren? Kvällen är fortfarande inte helt uträknad men jag vet att om man är fin så blir oftast kvällen bra. Ytligt men sant. Förra året dansade vi till våldtäkslåten och brother oh brother heeela kvällen i shejkens vardagsrum och det enda som gick sönder var typ en plattång som hans bästa kompis fredde hade sönder. Det är iofs typ alltid så att fredde lyckas ha sönder saker när det är fest hos jacob. Det är märkligt att det är de närmaste som krossar hans tillhörigheter. Nåväl jag tvivlar på att detta nyår kommer att bli bättre än det som var. Saker och ting var enklare då och jag var med alla som jag tyckte om. I år är alla utspridda på olika håll och det blir ingen återupprepning. Det får bli vad det blir. Nu ska jag klura på min nyårskrönika.  

Ps. Vi ska köpa en massagestol.


Jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0