I've got a song inside my head

Det här är inget roligt inlägg. Det är snarare ett tråkigt inlägg. Det beror på att jag inte har någonting roligt att skriva om. Det enda jag vet är att jag inte kan skriva en enda mening till som börjar med Det.

Skoldagen gick fort idag och jag snackade med alla människor som jag måste prata med och imorgon gäller det. Jag får antagligen inte veta imorgon men jag får åtminstone veta hur det ligger till. Dock känns det bra jobbigt eftersom att om jag inte blir antagen på bruks så får jag byta ut hela inställningen som jag har i huvudet just nu. Uääh det kommer bli jobbigt att lämna folket i 1B fo sho'.

Ikväll har jag fått en halvtimmes massage av en tjej som kommer hem hit ibland och just idag var det så otroligt skönt. Blev helt groggy efteråt men min rygg mår mycket bättre just nu. Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och ladda inför allt som ska komma.


Btw, det är ju sånt här som jag tycker är så jävla kul!

jules säger:

jag kanske ska få leka lärare imorn :D

- Niclas, Juulie <3 säger:

varför de.P?

jules säger:

ska hänga i mammas skola

- Niclas, Juulie <3 säger:

sweet

- Niclas, Juulie <3 säger:

"my sexy teacher"

You got to gilla svenska killar


Kommentarer
Postat av: tina

och årets line går till:

banabmbmabambamp

NICLAS

2008-12-17 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0