Kärlek och fred till min farmor

Jag kan inte sluta förundras över hur mycket kärlek man kan känna när man tittar på en annan människa. Jag hälsade på min farmor idag för första gången på 2 år och det kändes som en explosion av känslor rusade runt i min kropp varje gång jag tittade på henne och hörde henne prata. Farmor fyllde 86 år idag. Hon var 70 år när jag föddes och hade redan då levt ett helt liv. Nu har det gått 16 år och det känns som att jag har varit med om en miljon saker och hennes liv har knappt förändrats någonting. Det som har förändrats är att farfar dog för två år sen. Min farmor är en helt underbar människa som bakar världens godaste bullar och kunde jag så skulle jag vija hälsa på henne varenda dag.


Jag säger som nicke, man har bara en farmor. Jag skulle verkligen vilja ta hand om min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0