Keep smiling keep shining

Julavslutningen på cultus var allt annat än normal får jag säga med en helena (som för övrigt sa första lektionen: bara så ni vet jag förstår inte skämt) i kortkort kjol och enooorma boobies. Sjukt kul. Efter skolan blev det stan och fika på storken med elin fanny sofia och annelie och sen inhandlade jag den allra sista julklappen. Nyss fick jag en grymt snygg svart kjol av elin som var precis det jag önskade mig!

Nu ska jag ta bussen hem till nicke, jag tror han ska köpa chips till ikväll.

Gud va sorgligt det var att säga hejdå till alla idag och ge kramar och få kramar och usch. Glöm inte bort mig. Jag kommer inte glömma bort er.

Kommentarer
Postat av: michaela

jag fick ingen kram men jag hoppas på att det var för att vi kommer träffas ofta.re än du kommer träffa dina nu FD klasskamrater

2008-12-19 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0