Snälla ta den sista lotten, jag gör ju så gott jag kan

Idag har jag fått erfara en typ 100graders varm container med lufttuber och hela köret. On top of it all fick jag även äran att släcka elden inför mina kamrater. Nu är jag hemma hos Elin och har sovit i några timmar. Hon kom nyss hem och jag funderar på om jag ska klippa håret lite. Igår hade jag och Nicke varit ihop i 7 månader. Nu finns det en extra grej att tycka om att göra: åka bil med honom. Jag är fett stolt btw. Nu ska jag dricka oboy och sen kanske vi ska ta 2an mot shejken för att hämta elins mobil som hon glömt där. Nån som är förvånad?


Jules

Kommentarer
Postat av: oscar

dina kamrater?

2008-12-10 @ 19:56:53
Postat av: oscar

dina kamrater?

2008-12-10 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0