Utkast: Igår var ...

Igår var det 2 månader sen du försvann. Det är många dagar men det känns ibland som att det var igår. Du saknas här. Och jag vet att så många av dina vänner känner likadant som jag. Hoppas du har det bra var du än är.

Många tankar i huvudet idag. Skolan snurrar i huvudet hela tiden! Jag tror att bytet från cultus till bruksgymnasiet kommer att bli bra. Än är det inte slutgiltigt men det börjar kännas bättre och bättre. Dock finns det några som jag verkligen kommer att sakna men jag hoppas att vi kan fortsätta att vara vänner och ses på fritiden. Jag vill verkligen det michaela.

Kommentarer
Postat av: m

det kommer ta en stund att släppa ensamheten men hoppas du får det bättre på bruks iaf <3

2008-12-14 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0