What became of the likely lads

Hej big bloggen. Just nu sitter jag på MSOK och chillar framför datorn med Erik Alex och Oscar. Jag försöker övertala dem om att jag är en glad och snäll tjej men det är ingen som tror på mig. Dom tror att jag är för djup för dem eftersom det står "sticks and stones may break my bones but words will hurt forever" på min mobil. (Haha) Jag skulle i alla fall kalla mig själv för bright och shiny ibland. Nåväl, jag ska väl chilla här i ca en timme till sen ska jag träffa niclas. Imorgon skulle vi gått i skolan från 11.45 till 15.00 men nu får vi gå från 08.50 till 13.00. Helt värdelöst if you ask me. Men nu ska jag försöka jobba lite på min powerpoint. Förresten så har jag köpt mina två första julklappar idag!

Av med hatten för killers album återigen




Åh peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0