whispers: hello i've missed you quite terribly

Imorgon ska mamma ringa syon på bruks och jag ska prata med rektorn på cultus. Får helt enkelt säga att jag inte orkar pendla och så får jag hålla alla mina tummar att jag kan få göra ett byte. Det har gått fort det här men jag tror det är det bästa trots att det sårar en del människor. Jag kan inte gå kvar för er jag tror ni vet det innerst inne. Nu ska jag plugga till vad som förhoppningsvis blir min sista läxa på cultus gymnasieskola. Fan va konstigt allt känns


<3 niclas niclas niclas min stjärna mitt allt

Kommentarer
Postat av: karin

det kommer gå bra =) <3

2008-12-15 @ 14:38:31
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0