Coldplay

Efter ca 2 och ½ timmes slit så är den nya bloggdesignen färdig. Jag och Elin har slitit som djur. På tal om slit, idag jobbade jag min första dag och min rygg är redan trasig. ca 7 timmars bärande på jävla vattenkannor. Så, med mensvärk och ont överallt annars var min första dag helt underbar. Den blev nästan bättre när Elin inte ens ville prata med mig i telefon, lite stöd kunde man väl åtminstone få tycker jag.

Just nu sitter jag och håller tummarna (i tankarna) för att Nicke ska klara sitt teori-prov imorgon. Det är han ju värd! om 13 minuter är det en hel timmer med Håkan Hellström på p3 och det vill vi inte missa, så tills dess ska té:t vara varmt och mackorna färdiga. Sen mys i sängen och världens bästa artist i öronen. Förresten kom jag fram till att Anders Moneybrother Wendin kanske har den vackraste rösten i hela världen idag när jag traskade runt på jobbet. Helt underbar! Längtar tillbaka till 4 november när vi rockade katalin i bitar jag och syrran.

Men nu ska jag göra fika och krypa ner i sängen, kanske borde lägga en vetekudde mot magen med. Älskar att vara tjej ibland. Sleep tight angels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0