De mognas klubb

Men är det konstigt, att jag blir arg, när jag har skyndat mig hem och duschat, bytt om, sminkat mig, och fem minuter innan jag ska åka så ringer du och säger att jag måste vara hemma med hundarna, för att dom inte kan vara själva? Är det konstigt att jag blir arg när du vill att jag ska vänta ensam hemma i tre jävla timmar? Och så ändrar du dig, och säger att du fixar det själv, men att du kanske inte kan gå ut och äta då, bara för att jag ska få dåligt samvete. Jag hatar när du gör så. Jag hatar att jag blir så jävla arg. Och jag hatar att det där arga ändras i magen. Och jag hatar att det kommer fram som salta droppar på kinderna. Och jag hatar att jag är ett litet barn ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0