Didn't know I was lost, til' you found me

Nu är det slutet på ännu en fartfylld helg. Har inte haft många minuter över för mig själv men det trivs jag bra med. Inledde fredagen med att åka hem från jobbet, duscha och äta mat. Sen tog jag sju färjan över och gick på bussen. Där möttes jag av Elle som jag på långt håll inte ens kände igen. Wierd. Vi tog bussen till Easthammer där Jacob och Fredde mötte upp oss efter en stund. Vi inhandlade allt som behövdes inför kvällen och begav oss mot Jimmy. Där var vi inte så länge eftersom Jimmy åkte till Öregrund utan att jag ens märkte det haha. Då tog jag lilleman och elin röd vårt pick och pack och började röra oss mot Shejken istället. Påvägen dit dansade vi till maskinen - segertåget och blev ihjälbitna av myggor. Väl hos Shejken blev jag plötsligt skit-trött. Somnade halv ett i Jacobs säng medans de andra röjde till halv tre. Jag har tappat min roll som party-princess. Det suger ju big time. På lördagen badade jag och lilleman i Jacobs pool och sen åkte vi till Öregrund. Sen drog jag hem och packade, duschade, städade och åt mat på en timme. Sen var det bara att dra tillbaka. Då styrde jag mot Alunda big city. På morgonen hade jag ringt Nicke och frågat när vi skulle åka och han sa fyra. Det betydde alltså att jag fick skynda mer än va jag någonsin gjort förut. Dessutom fick jag göra allt detta med humör: Skitförbannad. Väl framme i Alunda så åker vi inte förrens klockan sju. Planering är bra skit. Klockan sju kom i alla fall Karman och Mickan och hämtade oss så åkte vi till Ekeby och tältade! Det var skitmysigt. Sitta framför brasan med Nicke precis bredvid. Sen var ju resten av sällskapet inte så dåligt det heller. Känns som att jag har känt er mycket längre än vad jag har. I alla fall killarna. Tjejerna är lite svårare att lära känna, men så är det alltid. Önskar dock att det vore enklare, för jag gillar dom väldigt mycket. Speciellt Mickan som jag träffat lite mer.
Idag vaknade jag i alla fall vid halv nio och då gick jag och Nicke ut och fiskade lite. Sen kom dom andra upp lite senare och då åt vi frukost, badade och sen drog vi hem. På eftermiddagen har jag hängt med Niclas på en filt i skuggan på hans tomt. Jag har även spöat honom i badminton och plockat hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0