I'm nothing on my own

I morse hade jag ställt klockan på fem. Kvart i fem slog jag upp ögonen, kissnödig som ett as. Jag pissade sju gånger första timmen. Underbar start på dagen. Urinvägsinfektion är konstaterat. Har varit en underbar dag! Nu ska jag till färjan och möta niclas. Första gången jag blev ledsen över nåt som har med oss två att göra var igår för övrigt. Kanske inte borde ta upp det här, för det är ju egentligen inte ens nåt att bry sig om. Men du gottgjrode det idag. Ett ord från dig räcker allvarligt talat. Bara att se ditt namn på min display när du smsar eller ringer värmer hela min mage.

"Vill du hänga ikväll?" Räcker för mig.

Nu ska jag möta dig. That's all for now.

I'm out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0