JOHNOSSI

Gårdagens party hos Sofie var lyckat. Michaela badade mest så vi hängde tyvärr inte så mycket men hon lovade mig en ny chans så det ska vi nog reparera. Nicke gick hem vid elva och det drog tyvärr ner på trivseln för mig. Sad but true. Idag har jag stått på bakluckan och sålt bullar för fotbollen. Inte awesome. Sen har jag även kollat på en båt som vi kanske ska köpa. Just nu sitter jag hemma hos Sebban och väntar på han och Elin som är på stan och köper käk. Flintastek och potatissallad är det som ska ätas. Vi tar båten ut på sjön och grillar och tältar så det ska bli mysigt. Det enda negativa är att det är första natten på fyra dagar som inte du kommer sova bredvid mig. Usch va jobbigt det känns att vi kanske inte ses på en vecka. Gör ont att tänka på sweetheart. Men nu kommer nog Sebban och Elin så nu ska jag inte skriva mer. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: mickey mouse

juuules hör av dig bara! i'm free and i'm a festis

2008-07-13 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0