och att dina ord i natten är det enda som når in

Nu har jag äntligen klippt bort mitt slitna hår. Lockarna är tillbaka och vad är väl skönare än det! Jag har hängt med Nicholas sen jag kom hem och är det någon som är förvånad? Något annat som hänt.. Ja jag kom in på cultus. Det gjorde mig glad även om jag var förberedd.

Idag har jag badat jacuzzi hos victor med annelie och sen hängt med elin. imorgon ska jag in dit igen och bada lite mer! sen på kvällen ska hon följa med mig hem och sova över.

sen friday i'm in love
häng hos karman med michaela, nicke mfl
alltid kul med er

ps.

jag vet inte vad jag ska göra när du ser på mig sådär. det blir kaos inuti mig. och allt känns så uttjatat, så klyshigt. och jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. niclas

Kommentarer
Postat av: M

Aa det var det! :) var du där? :)

2008-07-03 @ 13:30:06
URL: http://musiqfaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0