oh my god

Hej bloggen. Det var ett tag sen jag skrev här. Har umgåtts med nicke sen i tisdags så jag har inte hunnit sitta vid datorn så mycket. Just nu sitter han vid datorn och jag laddar min ipod inför uppsala resan. ska dit och kolla på en båt och hälsa på syrran. Efter det ska jag hänga med michaela hemma hos sofie. sen på lördagmorgon klockan 9 ska jag stå på bakluckan och kränga bullar. Woho. Kvällen ska avslutas med tältning med Mattsson, elin och kanske basse. Fan va min helg kommer att bli bra. Sen börjar visserligen sommarjobbbet men det gör ingenting för jag har ida maria och coldplay i mina öron. Allvarligt, jag kan inte minnas när mitt liv var såhär bra sist.

Och det är bra men i bloggväg är det dåligt för jag vet inte vad jag ska berätta om. Hur bra jag mår? Jag tycker inte om att skryta. Men jag får väl tacka er alla som gör mitt liv så jävla bra. Thanks alot.

Nu har nicke lite tråkigt tror jag, så jag ska hänga med honom.

PS. Elin röd, kom dit ikväll! Var så längesen vi sågs. (Eller var det det? Det kanske bara känns så.)

pyss&kräm
jules

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ikväll är det FEST! :D

2008-07-11 @ 14:02:42
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0