Viktig information

På mitt sommarjobb finns det en väldigt konstig människa.

Bevis 1:
Igår satt han med fingrarna i ett vattenglas och gjorde "skvalpljud". Jag kollade konstigt på honom och plötsligt vände han sig mot mig och sa. "Höhö, det låter som när man hånglar".

Bevis 2:
Jag pratade med Niclas i telefonen och när jag avslutade samtalet sa jag bara "hejdå". Då säger den konstiga människan: "Jag blev väldigt förvånad att du inte sa 'puss' när du la på luren för dom flesta jag känner brukar göra så."

Bevis 3:
Konstig människa: "Julia.. Jag vill ställa en fråga som inte handlar om dig direkt men.. Vad vill du helst att din kille ska lukta? Asså vissa säger ju att dom vill att dom ska lukta man. Så vill du att dom ska lukta man, eller parfym?"
Jag: "Vadå man? Som typ, svett?" 
Konstig människa:  "Jaa..."


Kommentarer
Postat av: L

hahahahahah this is killing me

2008-07-18 @ 14:39:23
Postat av: julie

hahaha vad jobbar du med för mysko?

2008-07-18 @ 18:34:32
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0