VIVA LA VIDA

Klockan tio över ett ringde mamma och väckte mig i "morse". Då hade nicke redan duschat och ätit frukost. Varför sover jag så jävla länge? När jag inte ens går och lägger mig sent. Vill ju inte sova bort min sista semestervecka innan sommarjobbet drar igång. Idag hade vi släktmiddag men jag fick feber så jag gick och la mig. Nu har mina händer fortfarande inte slutat skaka. Ska bränna en skiva sen blir det sängen för imorgon ska jag till uppsala med mami.

Det är så många jag vill hinna träffa. Trots det så blir det aldrig av. Sebastian gånger två, är dem jag vill träffa mest av allt. Söderberg och Mattsson. Jag saknar er så mycket! Mattsson, lova mig att vi åker ut på sjön snart..

Nu ska jag ta hostmedicin igen, så jag kanske slutar hosta upp mina lungor


I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0