YOU CAN'T STEEL MY LOVE

Hej folket. Nu är det fredag, äntligen. En jobbvecka är över och den har verkligen gått jättesnabbt. Jag trivs på jobbet, sjukt men sant, jag gillar att köra gräsklippare och plantera blommor. Och på något sätt så blir jag gladare av det också. Gå upp tidigt, tidigt och vara igång hela dan det funkar för mig. Spritter i benen hela tiden helt enkelt. Underbart! Ikväll blir det väl öregrund antar jag, verkar inte hända någonting annat. Kanske ska vara med Julie och det har jag helt seriöst inte varit sen förra sommaren. (Om man inte räknar med Winnerbäck konserten i november). Hon brukade ju vara min bästa vän! Fortfarande en mycket bra människa.

För övrigt så saknar jag niclas. Men hans små sms gör mig varm i hela magen ändå. "Åland suger utan dig, allt suger utan dig." Min lilla apa.

Men nu ska jag göra i ordning lite middag till mig själv och sen bär det av mot öregrundet. Vi ses

Kommentarer
Postat av: Chriille

Svar: jag är beredd att hålla med dig :)

2008-07-18 @ 19:35:03
URL: http://christofferedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0